menu

Náš tým.

Rodina, zázemí, úzký kontakt a přátelská atmosféra. Tak to jsme my. Zároveň za námi stojí roky zkušeností v oboru. Naše práce nás baví a díky tomu sklízíme úspěchy.



Ing. Kateřina Nováková

jednatelka

Katka získala vysokoškolské vzdělání v oboru projektový management a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomie a managementu a Metropolitní univerzitě. Přes 10 let čerpala pracovní zkušenosti na vedoucích pozicích především v oborech asset a facility management.

Ve společnosti ASETA SERVICES s.r.o. Katka odpovídá za její obchodní a ekonomické řízení.

Ing. Aleš Koutecký

provozní ředitel

Aleš Koutecký má mnoho zkušeností s vedením týmu a řízením klíčových zakázek. Je velmi organizačně schopný a při rozhodování používá selský rozum. Je to základ jeho úspěchu, vše s Vámi vymyslí na místě tak, aby bylo řešení funkční, praktické a hlavně rychlé.

Jeho cílem je komplexně zajistit celé řízení oddělení provozu, organizace a vyhodnocení výběrových řízení za účelem optimalizace služeb pro zákazníka, dohled nad službami subdodavatelů a komunikace s klienty.

Tým odborných techniků (údržbářů, elektrikářů, instalatérů, zámečníků, techniků VZT, chlazení a MaR a jiných odborných profesí) doplňuje naše řady po celém území ČR.

 

Mgr. Martin Pichňa

Facility manager

Počínaje rokem 2020 obohatil náš tým nový kolega Martin. Po vysoké škole se Martin věnoval především práci v oboru stavebnictví a facility managementu, kde získal bohaté zkušenosti nejen s řízením lidí, ale i s technologiemi budov a stavebně konstrukčními prvky. Mít ho v týmu znamená jistotu, že vše poběží jako na drátkách.

Martinova pozice zahrnuje především péči o klienty. Na denní bázi poskytuje kompletní podporu našim vybraným zákazníkům dle jejich potřeb. Jeho úkolem je zejména koordinace jednotlivých techniků a řízení subdodavatelů.

Jan Zmek

Office manager

Honza vystudoval Střední zeměměřickou školu, po studiích se však pracovně věnoval svému dlouholetému koníčku – elektrotechnice a vývojové technologii. A z koníčku se postupně stala práce, kterou odvádí skvěle.

Kromě správy IT má více než 8leté zkušenosti na vedoucích pozicích v oblasti správy budov. Jeho hlavní pracovní náplní je po technicko administrativní stránce poskytovat podporu jak naším pracovníkům, tak klientům.

Mgr. Lenka Randáková

Vedoucí objektu

Lenka získala vysokoškolské vzdělání v oboru se zaměřením na krizové řízení. V průběhu let čerpala multioborové profesní zkušenosti, které denně uplatňuje při provozním řízení zakázek i ve vztahu se zákazníkem a dodavateli.

Více než 5 let svým smyslem pro spravedlnost a dokonalost přispívá na pracovním poli k hladkému průběhu provozních záležitostí. Analytickým myšlením a komunikačními schopnostmi velmi často předchází nepříjemnostem.